Om du inte fått din faktura

Vi skickar ut fakturor med ett automatiskt system som vi vet fungerar på ”vår” sida. Det är tyvärr inte möjligt att kontrollera alla steg på vägen till den synliga delen av din mail-inkorg.

Om du inte ser din faktura så är det vanligt att den fastnat i skräppostfiltret i ditt mailprogram. Börja med att leta där. Sök efter rubriken: ”Avi från REAL fastighetssystem” eller avsändaren: noreply@real.nu

Om det inte hjälper kan mailet med fakturan ha fastnat i skräppostfilter på mailserversidan och det är mycket svårare att åtgärda. Även om det är ovanligt.

Det säkraste sättet att hitta fakturan är att logga in på kundportalen.

Här kan du logga in antingen med Bank-ID eller med lösenord.

Om du glömt lösenordet till ditt konto – klicka på ”Glömt lösenord”.

Ange ditt användarnamn (fem siffror som börjar på 14xxx som det står på förra årets faktura). Om du inte har tillgång till den – maila kassor@guldboda.se så tar vi fram den.

Vi arbetar med att aktivera BankID-inloggningen men det är inte klart för alla ännu.

När du är inloggad på kundportalen, gå gärna in under fliken till vänster med ”Kontaktuppgifter” och uppdatera uppgifterna.